.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری باند زمین‌خواری در شمال کشور

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای عصر امروز در آخرین بخش از نشست خبری خود در پاسخ به سؤال خبرنگاری که درباره وضعیت پرونده‌های شکایت مجلس پرسیده بود، گفت: این پرونده‌ها در جریان رسیدگی قرار دارند اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که درباره پرونده بیمه ایران از وی پرسیده شدو حضور و یا عدم حضور یکی از مسئولان دولتی را سؤال کرده بود، گفت: دادگاه در حال برگزاری است و با آن مقداری از متهمان برگزار می‌شود که برایشان کیفرخواست صادر شده است. هنوز کیفرخواست سایر متهمان صادر نشده است.

وی درباره علت تفاوت آمار متهمان این پرونده گفت: پرونده بیمه متهمان مشخصی دارد اما از آنجایی که بعضی اوقات درباره تعداد بازداشت‌شدگان پرسیده شده، بعضی جاها درباره تعداد متهمان حاضر در جلسه دادگاه پرسیده شده و در نهایت امکان داشته درباره کسانی پرسیده شده که برایشان کیفرخواست صادر شده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر حذف اسم خلیج فارس از گوگل گفت: این اقدام توسط مقامات سیاسی عکس‌العمل نشان داده شد که همان عکس‌‌العمل در حال رسیدگی و بررسی است.

محسنی‌اژه‌ای درباره سرنوشت پرونده هاله سحابی و هدی صابر نیز گفت: در مورد هدی صابر بررسی‌ها انجام شد اما هیچ کس در این رابطه مقصر شناخته نشد در مورد هاله سحابی نیز اطلاعی ندارم.

وی درباره پرونده اختلاس صد میلیون یورویی نیز گفت: باز هم می‌گویم تعبیر اختلاس برای این پرونده صحیح نیست اما پرونده هنوز برایش حکم نهایی صادر نشده است.

دادستان کل کشور درباره نتیجه پرونده مربوط به خبرگزاری رویترز گفت: شکاتی آمدند و شکایت کردند، مدیر نمایندگی احضار شد اما اقدامات قضایی هنوز به مرحله ارسال به دادگاه نرسیده است.

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سؤالی درباره دستگیری سرکرده باند جعل و زمین‌خواری در شمال کشور گفت: اگر منظورتان پرونده در استان مازندران است اعضای باندی دستگیر شده‌اند اما فردی که وکیل دادگستری بود مشخص نیست سرکرده باند بوده و یا فقط یک عضو ساده بوده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چند نفر از وکلای متهمان پرونده فساد 3 هزار میلیارد ریالی دستگیر شده‌اند گفت: من نگفته‌ام وکلای پرونده دستگیر شده‌اند من گفتم دو نفر وکیل در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند.

وی درباره حکم جاسوسان اسرائیلی گفت: از آنجا که برخی از این احکام قطعی نشده نمی‌توانم اطلاعی به شما بدهم.

محسن اژه‌ای درباره اظهارات وزیر اطلاعات درباره دستگیر شدن عده‌ای از کسانی که مرتبط با ترور دانشمندان هسته‌ای بود گفت: اطلاعاتی به دست ما رسیده است و تعدادی هم در این خصوص دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برند.

وی در پاسخ به آخرین سوال که از وی درباره سرنوشت باند قاچاق سلاح از او پرسیده بود، گفت: این پرونده هنوز به دادگاه نرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.